Visitor Counter

Tuesday, November 10, 2009

战争

考试的日子越来越近了
每天我都依照着
自己的时间表温习功课
今天发了一个恶梦
身体越来越疲倦
喝一杯咖啡提神
吃维他命大塞
到了中午
头晕晕的
呼吸困难
泻肚子
干嘛我会把身体搞扎了
唉~~~
思想越来越乱
坐在书桌前
对着书本发呆
一直回忆过去
越来越觉得
时间就这样很快过去
自己一个人温习功课
原来是这么的闷
如果这世界有小叮当的面包

把书本里的纸
印在面包上
然后吃进肚子里
那我就不用每天背书
这次的战争
不管我的身体再怎样差
我一定要赢
只有赢
我才能实现我的愿望
可是现在我很害怕
有些困难我一个人解决不了
真希望面对考试的期间
能够得到他的鼓励和信心

11 comments:

Anonymous said...

exam is the most painful for u..
i cnt help u anything
but i can give some support to u at here
dont too much pressure on urself
whole malaysia have over 600,000 students take the SPM
u r the standard student
mayb over standard, u r the super student
but same the human from the earth
take relax n relax n relax
ur all frends will support at ur painful times
u can do it..
gambateh~^^

桢婷^^ said...

if u want eat ding dong de roti...i can go2 ipoh buy for u haha^^
考试就来了拉。。。身体要照顾好噢。。。take care o...dear^^

桢婷^^ said...

还有哦。。。。考试加油^^elaine want gambateh o。。。希望你可以愿望成真哦。。。

Elaine Lei said...

reply to anonymous:can i noe who r u?

Elaine Lei said...

哈哈。。不是那个叮当饼。。是叮当的八宝袋里的一个面包工具里的。。不过我都很爱吃怡宝的那的叮当饼。。可惜卖得太贵了。。你都加油哦。。尤其是这个星期六哦。。见男友的家长的心情是很紧张的。。不过放心啦。。一切都会很顺利的。。

桢婷^^ said...

哈哈。。。原来我搞错了呢^^...拜6都不肯定我有去的hehe如果我去还真的蛮害怕的呢。。。大家都加油咯^^

Anonymous said...

who am i non important for this
that msg gave u is
dont give up
give up = regret
i think i wont
hope u wont too
gambateh...
xixi^^

Elaine Lei said...

哈哈。。是啊。。大家都要加油哦。。^^下个星期就要考试了。。很害怕。。

Elaine Lei said...

reply to anonymous :
thx 4 ur support...add oil o..^^

xianni said...

jia you. dun overdo urself or else u cant do anything for the big day..

Elaine Lei said...

haha..okok..thx for my lovely cousin support...u oso add oil in ur korea life o...kakaka...